Komentáre používateľov
Škola, ktorá sa rozvíja v rôznych parametroch. Cez zlepšovanie fyzického prostredia školy, ktoré každoročne posúva štandard školy vyššie a vytvára žiakom i učiteľom príjemné prostredie. Ďalej snahou vytvoriť pozitívnu kultúru a klímu školy. A to aj autoevaluáciou a systematickou prácou s výstupmi EDO. Až po najpodstatnejšie zmeny, a to zmeny v triedach a vo vyučovacích štýloch učiteľov. Učitelia sa rozvíjajú kontinuálne a sú zapojení do viacerých projektov. Tie menia prístupy ku vzdelávaniu a posúvajú odovzdávanie vedomostí od transmisívneho štýlu ku konštruktivizmu. Bádateľsky a výskumne nastavené hodiny a rozpracované témy sú pre žiakov zaujímavejšie a vytvárajú nielen väčšiu databázu poznatkov, ale súčasne rozvíjajú aj kompetencie žiakov a sú pre žiakov zaujímavejšie.
Táto škola má nastavený systém vzdelávania žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, títo žiaci sú plne začlenený do života školy, do výchovno-vzdelávacieho procesu a dosahujú v rámci vzdelávania, ale aj sociálneho vývinu svoje maximá. Spolupráca školy-rodič- poradenské zariadenie je na výbornej úrovni, škola reaguje na zmeny a aktívne ich rieši. Škola má výborný inkluzívny tím, snaží sa riešiť aktuálne potreby žiakov so ŠVVP.
Táto škola patrí medzi školy, ktoré aktívne využívajú
systém elektronického testovania (ide o testovanie, ktoré vykonáva
NÚCEM). Takúto skutočnosť považujeme za pozitívum – vypovedá to podľa nás o tom, že tieto školy sú aktívne a otvorené, majú záujem o moderné metódy, transparentnosť a tiež dbajú na vybavenie svojej školy.
Poznámka: škola využíva e-Test na bežné elektronické (tzv. „školské“) testovania, no zatiaľ sa nezapája do elektronického testovania v rámci riadnych termínov certifikačných meraní Testovania 9 a externej časti maturitnej skúšky.