Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Hodnotenie a jeho zložky zobrazené šedým odtieňom boli vypočítané na menšej vzorke, než štandardne určuje metodika, preto môžu byť menej výpovedné a v rebríčkoch sa hodnotenie školy alebo jeho zložky štandardne vôbec nezobrazujú.
Hodnotenie používateľmi
(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Údaje za jednotlivé ukazovatele (za šk. rok 2022/23)
Testovanie 5
percentil v rámci ZŠ
údaj za školu
priemer za ZŠ
poznámka
Výsledky žiakov v Testovaní 5 nie sú za školský rok 2022/23 k dispozícii, keďže Testovanie 5 sa v danom roku nekonalo z rozhodnutia ministerstva školstva.
Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .
Komentáre používateľov
30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu Testovania 9 a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole: - Nepreukázanie deklarovaného školenia administrátora koordinátorkou. - Neskontrolovanie úplnosti testov z MAT a zo SJL bezprostredne po ich rozbalení. - Nezadanie úplných pokynov žiakom pred administrovaním testu (z MAT nezadanie pokynu žiakom, aby si na test napísali svoje meno – testy zostali nepodpísané; neoznámenie, že pred vypracovaním testu majú žiaci stanovený čas na oboznámenie sa s ním; nevysvetlenie postupu, v prípade vypracovania testu pred uplynutím stanoveného testovacieho času žiakom; nezapísanie času začiatku a ukončenia vypracovania testu na tabuľu; zo SJL neprečítanie príslušného textu pred písaním testu žiakom administrátorom; neposkytnutie im dostatočného časového priestoru na oboznámenie sa s testom v určenom rozsahu). - Nedodržanie harmonogramu testovania (pri administrovaní testu z MAT administrátorka umožnila žiakom začať pracovať skôr, než bolo stanovené v pokynoch NÚCEM – celkovú dobu na vypracovanie testu mali 97 minút; rovnako pri administrovaní testu zo SJL umožnila žiakom začať pracovať skôr, žiaci mali celkovú dobu na vypracovanie testu 74 minút) - Neupozornenie žiakov na blížiaci sa koniec testovania pred uplynutím celkového času na vypracovanie testu. - Nezabezpečenie aktívneho dozoru externým dozorom po celú dobu testovania (žiak počas testovania vyšiel z triedy, v ktorej sa testovanie realizovalo na toaletu v sprievode externého dozoru). (zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/T_9_Sprava_ZS_G_SR_.pdf)