Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola, Žakovce 70, Žakovce

24 žiakov (z toho 0 externých)
4 zo sociálne znevýhodneného prostredia
4 pedagógovia (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2012/13 - 2015/16)

-
škola s malým počtom žiakov / absolventov
čo to znamená?
-Testovanie 5
6,6Inšpekcia
-Testovanie 9
0,0Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
-
zatiaľ nehodnotené
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2015/16)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
66
 
+Matematika
-
-
61
 
+Maďarský jazyk
-
-
59
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
61
 
+Matematika
-
-
51
 
+Maďarský jazyk
-
-
63
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
63
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
62
88
82
inšpekcia v šk. roku 2010/11
+Podmienky výchovy a vzdelávania
47
81
81
inšpekcia v šk. roku 2010/11
+Výchovno-vzdelávací proces
10
65
78
inšpekcia v šk. roku 2010/11
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
91
0,0
0,2
0 € na 27 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
85
14,8
10,8
4 učitelia na 27 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
71 %
4 z 4 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
-
2 215 €
 
+Vlastné zdroje školy
-
-
1,6 %
 
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
16
27
210
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
6
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
3,3 %
+Počet pedagógov
27
4
17
 

Komentár školy

Mgr. Jana Sosková, riaditeľka školy
Naša škola nesie názov ŠKOLA TVORIVOSTI, riadime sa mottom: 'Každý človek je od prírody obdarený určitými schopnosťami a kým ich nevyskúšame, ani nevieme, aké možnosti sú v našom dosahu.' R. W. Emerson Tvorivosť vo výchovno - vzdelávacom procese je reprezentovaná posilnenými disponibilnými hodinami v Učebnom pláne (1 hodina SJL je vo všetkých ročníkoch venovaná tvorivej dramatike, 1. a 2. ročník má pridanú 1 hodinu výtvarnej výchovy, 3. ročník má pridanú 1 hodinu tvorivého pracovného vyučovania). Krúžková činnosť sa nesie od minulého školského roku 2010/2011, od kedy nastúpila do funkcie nová riaditeľka Mgr. Jana Sosková a zaviedla novú koncepciu rozvoja ZŠ zameranú na tvorivosť, tiež v jej duchu. Práve tvorivosť je náplňou Hudobno - dramatického krúžku, Krúžku šikovných rúk i Krúžku tvorivosti. Niekoľkokrát do roka sa konajú Tvorivé dielne, na ktorých žiaci zhotovujú darčeky pre rodičov, starých rodičov, vytvárajú výrobky, ktoré potom využijú pri výzdobe školy. Nezanedbateľnou súčasťou tvorivých aktivít žiakov sú kultúrne vystúpenia pre rodičov, pre seniorov, pre predškolákov z MŠ, pre obyvateľov obce a usilovná príprava na ne. Žiaci sa učia prekonávať trému, strach, hanblivosť, získavajú väčšie sebavedomie, rozvíjajú sa v speve, recitácii, tanci, kreslení, hre na hudobný nástroj, učia sa vystupovať pred veľkým množstvom ľudí. Práve kultúrne vystúpenia sú typické pre našu 'Školu tvorivosti', pretože sa na nich podieľajú bez výnimky všetci žiaci a v každom z nich možno objaviť skryté vlohy a talent. Práve toto sú výhody našej malej, málotriednej, školy. Na veľkých školách sa môže takto prezentovať len zlomok žiakov, zvyšok sa neprejaví.

Komentáre používateľov