Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .
Komentáre používateľov
30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2017/18 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu Testovania 9 a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole: - Administrátorka testu MAT (skupina 01) neoboznámila žiakov s harmonogramom testovania; neprečítala žiakom príslušný úvodný text; nedala žiakom pokyn na vypísanie mena a priezviska v teste, v dôsledku čoho žiaci tieto údaje do testu nedopísali; nevysvetlila žiakom, že postup riešenia úloh zapisujú do testu, ak priestor na výpočet je nedostačujúci, môžu počítať na pomocný papier. - Administrátor testu SJL (skupina 01) neumožnil žiakom oboznámiť sa s testom v trvaní 5 minút – nepostupoval v súlade so stanoveným časovým harmonogramom, žiaci sa oboznámili len s úvodným textom. (zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2018/124_T_9_ZS_SR_1.pdf)